16 May 2008

preparation before 17th May (birthday party for our Drummer, Haikal =D)

hello hello saja ne ~ HAHAHA
ada pic2 kami belatih tadi patang aa
sejam jua saja tuu
pasal penyanyinya (myself) busy with his day :

pagi : TIDUR ! hahaha for 2 hours saja ~
2pm-5pm : belatih sama Amal Nadzirah kuu
( si baju hijau yang ku suka ia ikat rambut ) HAHAHA
5pm-6pm : belatih nyanyi ara rmh c birthday boy kami .. hihi
6pm onwards : dance performance sama AJ Dancers

kalau ku dapat post semua gambar2 pasal aku, manasaja ~
HAHAHA
but since ane blog ntk band kami BLACKMARKERS,
so yea ~

lookie at the pic kami jamming tadi
beulah sorang2 ~

rock steady !
abom dengan skill bassnyasi bob tapuk2 leadnya supaya inda kana curi .. hihilast day befor perform dapan urg ramai .. seram ~ngalih ko bom ? kacian de loh ~guitarist sama bassist kami
si penyanyi sama si guitarist yang juga ketua kumpulan kami =D
ROCK ABIS NE IA AH !baru fun .. i love my band (:lalah yo lagu2 yang high pitch ane .. aku wah suka ~ HAHAHA"bob, ada urg curi lead mu ara ceramin" si backup vocalist kami, introducing .. Miming =) .. sorry ging, gambar kabur ~

well, atu saja gambar2 yang aku ada
esok punya performance,
ada ne picnya
kita tunggu dan lihat =D

and btw,
ada something yang buat aku banggakan band ku ane
apanah ?
this is the thing yang menaikkan semangatku setelah sakit kepala memikirkan
akhirnya sampai hajat c ejoy ketua band kami selaku gitaris kami membali postbox
sempena birthday drummer kami


"Tal, u must appreciate apa ejoy buat ane .. ia bali postbox b4 perform ntk birthday mu ~
supaya lawa kita perform tym ko punya birthday
i love my band so much .. "
- Ejal (vocalist)

HAPPY 19th BIRTHDAY TO :

AHMAD NAZMI BIN HARON

a.k.a The Drummer
a.k.a Haikal
a.k.a cNAZ

sorry ging, sexy wah ko atu .. yata ku taruh ujung2 atu .. HAHAHA

-27

No comments: